Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.01.2019 09:00 - Екстаза на куйКенда
Автор: codetroina Категория: Музика   
Прочетен: 680 Коментари: 1 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 

 image



Сега, моята Тема на Уикенда: „Екстаза на блоКовите путетки“
ориг. заглавие: „Екстаза на технологичните смотаняци“
автор: моят откачен любимец Рей Курцвейл.

не е шега....за Трансхуманизма пиша често...Важно е!

 Защо пиша по тази тема, откак съм записала тук,
преди 4-5г.

Ами, дразни ме, защото съм невротик, и се опитвам, да подредя...
хаоса в полето на блоУга...
Нали, съм се зарекла Истината да изричам… 
етооо, казах я…

Ноо, най-тъпото е, че даже вече липсват читатели, ако премахнем „помпата“, тук ще лъсне Биг Измаматаче вегетират около 20-30 заклети графомани, като мен и чичо Ванката–Алхимика, бай Захари и баба Дела,  въртелушката  въскъ,и Кукушеля, който тук , разбрал „кой е“, клетника...
Знаете, най-много ме дразнят патетичните п.тки, наречени за благозвучие... блогови поетеси/или дежурни блогометреси, както ви харесва повече.
Ето я порочната и перверзна система на мениджмънта на този Интернет продукт, създаден, апропо просто и гениално...
Най-отровната следа, бих нарекла смело кемтрейлс, оставят след себе си, както споменах вече, т.н. блогово поетично съсловие / между другото заселено с какви ли не щете особи и индивиди, от кол и въже...
Но, нали е аванта, Бай Ганьо никога няма да пропусне това, този пир на лакомията, простотията и селската показност и срамна суета...
Във връзка с моето мнение, искам да подкрепя „усилията на тролското братство,поне малко от малко, от кумува срама, да се опита, да даде някакъв адекватен отпор...
Не, че има полза, ама поне стана по-смехотворно и забавно...
А, критиката все пак лекува...

Днес сутринта /не за първи път/ в моето блогово житие-битие, лексъдърти ми натякна отново, че аз гоня „горките“ съблогери, тъй като имам... непремерена тролска сила, и жесток хумор. А, между другото, може да обърнете внимание при Док Димитров на моя отговор
/ да не досаждам отново

Разбира се, че Интернет копира /и симулира/ нашата "реална" Реалност
хлорке, брава!
но, освен да се разтоварваме емоционално, би било още по-полезно,
да се научим да мислим 
осъзнато/да !!..и критично...
Това е Пътят на Еволюцията на Хомо Сапиенс Сапиенс, и аз поддържам докрай тази моя линия на поведение и Парадигма, която съм си изградила
с времето.
Вие решавате, какво да изберете.

 

приемете моите искрени пожелания
с уважение!
Юлия

 




Гласувай:
6



1. ladylady - кой ме накова, Олюса, или идиота лексъ, или тъповеселушка?
18.01.2019 14:35
15:35 - БЛОГ БГ, моля, спрете тази...Лудост..
Автор: codetroina Категория: Музика i

Прочетен: 8791 Коментари: 15 Гласове: 6
Последна промяна: 19:02





Бляк пърдяторът и Дела Рай, Даниела Райчевска/72г ДТ Н Коканова, Ямбол..
и Двамата имат Помпа..а,тя има..и безброй Аkаунти,
и манипулират 12г този сайт, и Първа.Тoва е..Идиотско...
и, проваля Идеята на тази платформа..
Обещала съм да пиша..даже и по Небето...
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: codetroina
Категория: Музика
Прочетен: 425985
Постинги: 139
Коментари: 1426
Гласове: 682
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031